/home/sites/lvivlefo/public/documents/main/zmagannja/2016_vprava_plakat.html

 

 

       Літній командний конкурс "Знаємо, можемо, робимо!"

 Термін проведення: з 20 травня  до 20 вересня 2016 року. Підсумки конкурсу буде оголошено на сайті 29 вересня 2016 року. 

Результати роботи команд опрацьовуються членами журі 24-28 вересня 2016 року

Конкурс відбуватиметься у  вікових групах: 1 група - учні 1-4 класів2 група - учні 5-8 класів3 група - учні 9-11 класів

У кожній віковій групі буде обрано команду-переможця лише серед команд, які виконали усі умови конкурсу.

Конкурс відкритий. Для участі в конкурсі  учасникам команди необхідно зареєструватись на сайті, вчитель повинен зареєструватись  на сайті як дорослий та отримати права вчителя (як отримати права вчителя див. тут)


 

 Список шкільних команд, які беруть участь у конкурсі: 1-4 класи, 5-8 класи, 9-11 класи.

 


 

 
Журі визначило переможців та призерів у кожній віковій групі:
1-3 класи :
1 місце посіла команда "Чепурик" Білозерської ЗОШ І-ІІІ ст. №18 Донецької області - 62 бали;

2 місце посіла команда "Надія" Добровеличківської ЗОШ І-ІІІ ст. № 1 Кіровоградської області - 55 балів;

3 місце  посіла команда "Живчики" Решитилівської ЗОШ І ст. Полтавської області - 52 бали.


5-8 класи :

1 місце посіла команда "Нове покоління" ЗОШ № 2 імені воїна інтернаціоналіста С. Гаврилюка смт. Крижопіль Вінницької області - 56 балів;

2 місце  посіла команда "Купальські віночки Донбасу" білозерської ЗОШ І-ІІІ ст. Донецької області - 54 бали;

3 місце  поділили між собою команди "Energy of life" КЗО "Гімназія № 3" Дніпропетровської міської ради Дніпропетровської області  та команда "Гладіолуси" Запорізького багатопрофільного ліцею № 62 Запорізької області - по 52 бали .



9-11 класи :
1 місце  посіла команда "Енергодослдники" Стрийської ЗОШ № 7 Львівської області - 57 балів;

2 місце посіла команда "Валлі" Запорізького багатопрофільного ліцею № 62 Запорізької області - 56 балів;

3 місце посіла команда "Болгарські перці" Богданівського НВК Запорізької області - 55 балів .


Вітаємо переможців та призерів!
Найближчим часом в школи буде надіслано дипломи та цінні призи для команд.

Усі команди-учасниці конкурсу, які виконали завдання усіх трьох етапів та непосіли призових місць отримають дипломи учасників. 



Дякуємо членам журі, які за короткий час якісно, не упереджено та справедливо оцінили конкурсні роботи.

  


 

Конкурс складається з трьох етапів: 

1 етап організаційний - ЗНАЄМО!

 2 етап пошуковий - МОЖЕМО!
3 етап візуальний - РОБИМО!

На цьому етапі:

  • у школі формується команда-учасниця конкурсу, у складі не менше 7 та не більше 15 учнів та 1 вчитель. У навчальному закладі можуть бути сформовані кілька команд, але кожна команда повинна бути унікальна за складом учасників.
  • Команда може об'єднувати учнів одного, або різних класів, також команда може складатися з учнів різних шкіл. Увага! Учасники команди повинні бути з одної з вікової групи;
  • команда повинна придумати собі назву та обрати тематику дослідження, за якою буде працювати (теми див. нижче);
  • робота над проблемою, яку обрала команда, може і повинна здійснюватись за власним вибором, без прив'язки до конкретного предмету(ів). Вітається креативність та нестандартне поєднання навчальних предметів та тем дослідження.
  • вчитель, який бере участь у команді заповнює анкету-заявку, де зазначає склад команди та обрану тему.

На цьому етапі команда:

  • конкретизує тему дослідження у конкретну проблему, над якою буде працювати;
  • формулює до 5 ключових слів або фраз за обраною темою  та проблемою дослідженння;
  • шукає у різних інформаційних джерелах цікаві факти, матеріали за обраною тематикою, формулює проблему, яку буде вирішувати; створює власні заготовки для візуалізації варіантів вирішення обраної проблеми;
  • вчитель формує запитання для інтерактивної вправи для учасників групи за обраною тематикою:
    • у вправі повинно бути не менше 20 запитань,
    • у вправі можуть поєднуватись запитання та завдання з різних навчальних предметів;
    • запитання для учасників можуть бути сформульовані українською або іншою мовою;
    • учитель на свій розсуд обирає тип вправи як саме створювати вправи можна дізнатись тут);
    • вправа може бути використана в роботі команди як дороговказ для команди, як підсумок діяльності тощо.
  • учні виконують завдання вправи;
  • після виконання усіх завдань етапу вчитель заповнює форму про його виконання.

На цьому етапі команда:

  • спираючись напрацювання, які зробила команда на 2 етапі конкурсу та на 5 ключових слів або фраз за обраною темою дослідженння, команда візуалізує їх у вигляді плаката;
  • плакат повинен містити інформацію про авторів, ЗНЗ, район та область, де був створений;
  • процес створення плаката командою та його використання у ЗНЗ фіксується у фотозвіті (5-10 фото);
  • оцифрована версія плаката надсилається на електронну форму організаторам конкурса.

 Послідовність виконання етапів порушувати не можна! Завершення кожного етапу необхідно зафіксувати у відповідній формі.

Для командної роботи пропонуються наступні теми:

1. Глобальне суспільство споживачів:

1.1. Екологічний слід.

1.2. Справедлива торгівля.

1.3. Інформаційне суспільство та ІКТ

1.4. Енергетика та інші природні ресурси, постачальники та споживання.

1.5. Відходи.

2.  Демографічні процеси:

2.1. Культурна різноманітність.

2.2. Міграція та надання притулку.

2.3. Міжнародна співпраця.

3. Розвиток людини:

3.1. Освіта.

3.2. Хвороби та ВІЧ/СНІД.

 

 Список шкільних команд, які беруть участь у конкурсі: 1-4 класи, 5-8 класи, 9-11 класи.