Науки - ІНТЕРАКТИВНІ-ВПРАВИ

 

 

ІНТЕРАКТИВНІ-ВПРАВИ навчальні інтерактивні завдання різних видів, які доступні учням в режимі онлайн.
Інтерактивна вправа - це навчальне завдання, яке дозволяє учням познайомитись з новою темою,вивчити нові терміни та поняття, або перевірити рівень знань у цікавий  для учнів спосіб.

У розділах «Мови» та «Науки», для педагогів надано можливість створювати інтерактивні вправи, які можна використовувати як онлайновий інструмент на різних етапах навчання, з урахуванням особистих потреб учнів або класу.

 

Простий і зрозумілий, навіть для користувача з початковими навичками роботи з комп’ютером, спосіб створення та редагування інтерактивних вправ дозволяє педагогу швидко створити власну колекцію дидактичного матеріалу або використовувати розробки колег, які виставили створені ними інтерактивні вправи для загального користування.

В основу кожної вправи покладено змагання як елемент спільної роботи учнів, який, як правило, учням подобається та перетворює навчання на захоплюючий процес. Кількість набраних балів за результатами виконання вправи відображається у загальному рейтингу, але жодним чином не пов’язано з оцінюванням учнів. Це лише числовий результат виконання вправи на даний момент.
Кількість проб виконання вправи необмежена, тобто учень може покращувати свій результат.
В таблиці відображається кращий результат.
Кожна вправа має обмеження в часі: триває або 2 хвилини, або її тривалість визначає автор вправи.

Створювати вправи може лише авторизований користувач сайту з правами вчителя.
Права вчителя надаються адміністраторами сайту за відповідним запитом.

Під час створення або редагування вправи вчитель має можливість:

Така система дозволяє вчителю редагувати вправу, апробувати її, використовувати спільно з вчителями школи, пропонувати вправу для загалу як загальнодоступну. Також вчитель отримує доступ до статистичного звіту про активність учнів, їхні результати. Має можливість корегувати завдання, копіювати та об’єднувати вправи.

Кожна вправа містить супровідний інформаційний блок, який заповнює автор. Тут розміщається інформація про автора, інформація про джерела, які використовував автор під час творення вправи, предмет(и), клас(и), навчальна тема тощо. Також можна розмістити рекомендації щодо використання вправи на певному етапі уроку, або інших етапах навчання; коротку інструкцію щодо її виконання тощо.

Проста, але структурована система збереження вправ на сайті Міксіке дозволяє легко знайти потрібну вправу. Можна додавати вправу у відповідний розділ(тему) або створювати новий. Сайт доступний постійно. Створення вправ для українських вчителів є безкоштовним. Передбачено онлайнова підтримка та навчання вчителів щодо створення та використання вправ у НВП. На сайті вже існує невеличка колекція вправ, яку створили педагоги в рамках проекту «Міксіке в Україні» .

На даний момент для створення та використання вчителям України доступні 6 видів вправ:

 

1. «Варіанти»

Мета вправи – вибрати правильний варіант відповіді на запитання та «підтягнути» його мишею до відповідного поля.

 

Комп'ютерні мережі
http://miksike.net.ua/#teadusmiks/en/gtests2.html?start=1&test=4811

 

На сторінці користувачу пропонується від 2 до 5 запитань та від 4 до 10 варіантів відповідей.

Необхідно обрати правильну відповідь на запитання та співвіднести його із запитанням перетягнувши її мишею у відповідне поле.

Завдання групуються по 2-5 запитань.
У вправі може бути 8-10 груп. 
Тривалість вправи визначає вчитель.




2. «Слова»

Мета вправи - набрати на клавіатурі правильну відповідь на питання. 

 

 

Англійська мова. At, in, on.

 http://ua.miksike.net/en/gtests.html?test=1429&start=1

 

Табличка множення і ділення до 10
http://miksike.net.ua/#teadusmiks/en/gtests2.html?start=1&test=5272

 

У пусте поле, що розміщене після запитання (завдання) необхідно набрати на клавіатуріправильну відповідь, яка може складатися з одного або кількох слів або знаків (формули, цифри тощо). Вчитель може передбачити кілька способів вводу правильної відповіді (великими або прописними буквами, варіанти закінчень тощо).

У цій вправі користувач має можливість пропустити завдання та перейти на наступну сторінку. 


У цьому типі вправ має бути не менше 8-10 груп, а в кожній групі – від 2 до 5 питань. 

Програма вибирає групи за вказаною нумерацією.



3. «Ілюстрації»

Мета вправи аналогічна вправі «варіанти», але завдання містить не лише запитання, а й графічне зображення (фото, картинку, малюнок)

Англійська мова.What's the time?http://ua.miksike.net/en/gtests.html?test=1394&start=1


Англійська мова. Birds and animals name in english

http://miksike.net.ua/#keelemiks/en/gtests.html?start=1&test=4820

 

Пішоходи на дорогахhttp://miksike.net.ua/#teadusmiks/en/gtests2.html?start=1&test=4823

 

 

На сторінці користувачу пропонується від 1 до 2 запитань! Необхідно обрати правильну відповідь на запитання та співвіднести його із запитанням перетягнувши її мишею у відповідне поле.

Завдання групуються по 1-2 запитань. У вправі може бути 8-10 груп. 
Тривалість вправи визначає вчитель.

4. «Букви»

Мета вправи – скласти з букв слово.

 

Англійська мова. Back to school
http://miksike.net.ua/#keelemiks/en/lmtests.html?start=1&test=5341

 

Вікторина до Дня Незалежності

http://miksike.net.ua/en/lmtests2.html?start=1&test=5347






Букви треба підтягнути мишкою до порожньої клітинки. Якщо буква підібрана неправильно – вона «втікає», а кількість набраних балів зменшується. У кожній вправі можна використати від 10 до 40 слів. 

Вправа триває 2 хвилини. Програма автоматично вибирає слова зі списку у довільному порядку.






5. «Живі літери»

Мета вправи  - вставити в слово пропущену букву.

 Е чи И ?

http://miksike.net.ua/#keelemiks/en/lmtests.html?start=1&test=4428

 Англійська мова. Сount 1-10.

http://miksike.net.ua/#keelemiks/en/lmtests.html?start=1&test=4393

 

У слові пропущена буква, а на ігровому полі автоматично переміщаються дві букви (правильний та неправильний варіант). Правильну букви треба «зловити» та підтягнути мишкою до пропуску в слові. Якщо буква підібрана неправильно – вона «втікає». За правильну відповідь бали нараховуються, за неправильну – віднімаються. Замість слова можна використати математичні вирази, формули тощо.

У кожній вправі можна використати від 10 до 40 слів.  Вправа триває 2 хвилини.

Програма автоматично вибирає слова зі списку у довільному порядку.




6.«Сортувальник»

Мета вправи – розсортувати поняття, слова, терміни, формули тощо по групах.

 

Порахуй склади у слові
http://miksike.net.ua/#keelemiks/en/lmtests.html?start=1&test=5345

 

Правила сортування сміття

http://miksike.net.ua/#teadusmiks/en/lmtests2.html?start=1&test=5274

 

На сторінці вправи користувачу пропонуєтьсярозсортувати по контейнерам певні слова, поняття, тощо. На сторінці може бути від 2 до 5 контейнерів та до 10 варіантів відповідей для кожного контейнера. Для переміщення слів (понять) в контейнер треба активізувати сам контейнер клацнувши по ньому мишкою, а потім клацати мишею по тим словам(поняттям), які необхідно перемістити у даний контейнер. Правильний вибір передбачає додавання балів, а помилка спричиняє їх віднімання. 

У вправі може бути до 20 груп завдань.

Тривалість вправи визначає вчитель.