/home/sites/lvivlefo/public/documents/main/2016-17/workshop/Primary.html

 

 

 

 

 

МАЙСТЕРНЯ ПОЧАТКІВЦІВ

інтерактивні вправи вчителів початкових класів-учасників майстерні

 

Звання НАЙКРАЩОГО МАЙСТРА-2017 майстерні початківців виборола Іонайтєнє Наталія, Червоноградська  ЗОШ І-ІІІ ст. № 9, Львівська область

Звання МАЙСТРА-2017 (2 місце) майстерні початківців заслужено одержала Гарматій Оксана, ССЗШ № 53 м. Львова

Звання МАЙСТРА-2017 (3 місце) майстерні початківців заслужено одержала Гузан Ірина, Стрийська ЗОШ І-ІІІ ст. № 7, Львівська область

Також журі відзначило якість та творчий задум окремих вправ учасників майстерні, у таблиці такі вправи виделені жирним шрифтом.

 

Інформація про учасника майстерні Інформація про інтерактивну вправу Результати роботи експертної групи
ПІ учасника Область Населений пункт Навчальний заклад Клас Предмет Навчальна тема Рекомендації щодо використання вправи на уроці Тип вправи та посилання на неї експерт 1  експерт 2  сума балів
1
Гарматій Оксана     Львівська     м. Львів     ССЗШ І № 53     українська мова 
  
Правопис слів із ненаголошеними "е" та "и" в корені, що не перевіряються наголосом. Написання префіксів з (с).

Закріплення знань та навичок. Перевірка знань та навичок 

 
Живі літери 24   23 47
Написання префіксів з (с)  Живі літери  24  23  47 
Правопис префіксів [пре-] та [при-]  Живі літери  24  24  48 
Рід іменників  Сортувальник 24  24  48 
Частини мови (Іменник. Прикметник. Дієслово) 
 Сортувальник  24 23  47 
 Синькова Любов  Запорізька   м. Запоріжжя  ЗОШ І-ІІІ ст№ 54   3   українська мова  Частини мови  Закріплення вивченого        
Рід іменників Слова 21 19  40
природознавство  Різноманітність рослин  Актуалізація знань    13  11  24 
3    Красько Ірина  Дніпропетровська  м. Синельнікове   НВК "ЗОШ І-ІІІ ст - ДНЗ"   українська мова   Слова назви дій (дієслова)  Закріплення вивченого
 
Варіанти  17  14  31 
 Систематизація знань за рік Живі літери  17  17  34 
4   Помагайко Оксана    Дніпропетровська   м. Дніпро     ССЗШ № 22 з поглибленним вивченням іноземної мови    1   англійська мова   Тварини На етапі закріплення вивченого матеріалу, під час підсумкового уроку або в якості домашнього завдання після останньог уроку з теми.  Сортувальник  13   18  31
Знайомство з англійським алфавітом На етапі закріплення вивчених літер. Живі літери 20   20 40
Тварини На етапі систематизації та узагальнення навчального матеріалу, на підсумковому уроці з теми Ілюстрації 13 22  36
Вживання дієслова to have в теперішньому часі На етапі закріплення вивченої граматичної структури (спеціалізовані класи) Варіанти 22  23   45
 5   Трушевська Тетяна  Житомирська   м. Бердичів   НВК № 4   4  природознавство   Планети-гіганти  рефлексія   Варіанти 20  24 44
Уявлення давніх людей про Землю і Всесвіт  систематизація знань  Ілюстрації  19  23 42
Природа материків і океанів рефлексія Букви 13  23 36
 Григоренко Юлія Полтавська  с. Решетилівка  Решетилівська ЗОШ І ст   3 українська мова  Узагальнення знань за рік  На прикінці року  Слова  0  9
1 англійська мова Дозвілля Вправу краще використати після вивчення алфавіту, коли діти мають первинні навички читання англійською мовою. Адже для того, щоб правильно виконати вправу потрібно прочитати кожне запропоноване слово і знайти правильне Ілюстрації  24  18  40
 Бендюг Алла Сумська  м. Лебедин Лебединська спеціалізована школа І - ІІІ ст №7   3 літературне читання  Сучасна українська дитяча література  На етапі первинного сприймання твору, під час систематизації та узагальнення навчального матеріалу  Варіанти  20   22 42 
природознавство Людина і її організм. Органи травлення На етапі узагальнення та систематизації знань, для індивідуального опитування Букви 13  21   34
Я у світі Я- українець. Славетні українці На етапі закріплення та систематизації знань Ілюстрації 13  21  34 
 9 Мельник Зоряна   Львівська м. Стрий   Стрийська загальноосвітня школа № 7 природознавство  Осінь.Планета Земля.Повітря.Вода.  Повторення і закріплення вивченого  Букви  18   13  31
Весняні явища в природі Букви 10   9 19 
Зимові явища в природі Букви 15  10   25
Літні явища в природі.Ліс.Лука. Букви 18  13  31 
10  Короговська Людмила   Донецька  м. Маріуполь Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 15   Я у світі Людина у суспільстві  На етапі закріплення та систематизації знань.  Букви  13  12  25 
11  Масник Надія    Львівська  м. Стрий   Стрийська ЗОШ І-ІІІ ст. № 7   1  математика Розв"язування простих задач  закріплення знань  Варіанти  10 
 природознавство Тварини  закріплення знань  Слова  13  10  23 
12   Балюк-Дмітрієва Олена Дніпропетровська  м. Кривий Ріг  Криворізька ЗОШ І-ІІІ ступенів № 59   2 Сходинки до інформатики  Інформація   закріплення знань та умінь учнів Букви  13  11  24 
 13  Хоронжак Леся Львівська  м. Стрий  Стрийська ЗОШ І-ІІІ ст. № 7    математика усне додавання трицифрових чисел   закріплення знань та умінь учнів  Варіанти  0 10   10
14 Демчко Юлія Львівська  м. Стрий Стрийська ЗОШ І-ІІІ ст. № 7   4 українська мова Дієслово Узагальнення знань Варіанти 18  14  32 
15 Козлова Віта Львівська  м. Стрий Стрийська ЗОШ І-ІІІ ст. № 7   1 українська мова Звуки і букви актуалізація опорних знань і умінь Варіанти 10 
16 Захарчук Уляна Львівська  м. Стрий Стрийська ЗОШ І-ІІІ ст. № 10 3 літературне читання Вивчення творчості Івана Франка На етапі актуалізації опорних знань, узагальнення та систематизації знань, закріплення знань та в якості тренувальної вправи при підготовці домашнього завдання Варіанти 20  13  33
Нові імена в літературному читанні На етапі осмислення нових знань, узагальнення та закріплення знань, в якості тренувальної вправи при виконанні домашнього завдання Варіанти 20   18 38 
Нові імена в літературному читанні Сприймання та усвідомлення нового матеріалу, повторення та узагальнення вивченого, закріплення, в якості тренувальної вправи при виконанні домашнього завдання Варіанти 20  23  43 
17 Ковач Леся Львівська  м. Стрий Стрийська ЗОШ І-ІІІ ст. № 10 2 літературне читання Літературні казки Іван Малкович "Золотий павучок.Різдвяна історія" На етапі аналітичного читання чи перевірки розуміння змісту прочитаного вчителем Варіанти 18  17  35 
3 Я у світі Славетні українці, їхній внесок у світову науку, культуру. Сприймання та усвідомлення нового матеріалу, повторення та узагальнення вивченого, закріплення, в якості тренувальної вправи на розвиток загальної ерудиції Ілюстрації 20  19  39 
3 українська мова Текст На етапі закріплення вивченої теми, актуалізації опорних знань з теми«Текст», самостійної роботи вдома, підготовки до тематичної атестації Варіанти  21 21   42
2 літературне читання Літературні казки На етапі аналітичного читання чи перевірки розуміння змісту прочитаного вчителем Варіанти  21 18  39 
3 українська мова Частини мови. Іменник На етапі засвоєння, повторення вивченого, діагностики засвоєння учнями матеріалу, тренувальної вправи на етапі актуалізації опорних знань. Сортувальник  21 19   40
18 Єрьоменко Олена Кіровоградська м. Кропивницький НВО "СЗНЗ Іст "Гармонія" -гімназія ім. Т. Шевченка -ЦПВ "Контакт" 3 літературне читання Повторення вивченого за рік узагальнення вивченого Ілюстрації  21  22 43 
19   Алєєва Зоя   Запорізька    Вільнянський р-н  Любимівський НВК    4 природознавство  Підсумковий тест за рік   Закріплення та узагальнення знань Варіанти   21 22   43
 природознавство  Живі організми та середовище їхнього існування  Узагальнення знань  Сортувальник   0 12  12 
20    Говорун Людмила  Сумська   м. Охтирка   Охтирська гімназія    4 англійська мова   Шкільне життя  Рекомендую використовувати вправу на етапі уроку "Лексична зарядка". Вправу використовую на уроці під час завершення вивчення теми, як самоконтроль.  Букви  18   16 34 
4 Помешкання. Житло. Кімната. Елементи інтер'єру

Рекомендую використовувати інтерактивну вправу під час етапу Warming up Вправу слід використовувати на наступний урок після введення нових лексичних одиниць теми "Житло" для перевірки засвоєння учнями лексики та правильного написання нових слів.

Живі літери  15  16  31
Школа. Шкільне життя.Шкільні предмети  Рекомендую використовувати вправу на етапі уроку "Лексична зарядка". Використовую вправу в середині вивчення теми "Шкільні предмети", після того, як бачу, що учні на належному рівні володіють та оперують назвами шкільних предметів, а також видами діяльності на кожному уроці. Букви  15   13 28 
2 Природа.Тварини Рекомендую використовувати дану інтерактивну вправу на етапі закріплення засвоєння знань в основній частині уроку, після того, як учні повторили лексику, назви тварин, а також дії та рухи, які тваринки вміють виконувати.  Букви 15  19  34 
4 Свята та традиції в Україні та в англомовних країнах Рекомендую використовувати вправу під час основної частини уроку на закріплення вичених лексичних одиниць та структур, прісля повторення їх усно в класі за малюнками із символами свят.  Букви 16  19   35
21  Гузан Ірина   Львівська  м. Стрий Стрийська ЗОШ № 7   3  літературне читання  Сучасні письменники дітям Закріплення нового матеріалу  Варіанти  24  22 46 
22   Іонайтєнє Наталія Львівська   м. Червоноград  Червоноградська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 9  2  українська мова Тематичні групи слів   закріплення Варіанти   24 24  48 
3 українська мова Ознайомлення з фразеологізмами вивчення нового матеріалу (пропедевтика) закріплення Букви 24  24  48 
3 природознавство Первоцвіти нашого краю закріплення вивченого, домашнє завдання Ілюстрації  24 24  48 
23 Ілющенко Лариса Дніпропетровська м. Дніпро КЗО "ССЗШ№22" 2 англійська мова Неозначені артиклі a/an Узагальнення та систематизація вивченого, в якості домашнього завдання Сортувальник 16  13   29
4 Plurals На етапі перевірки закріплення вивченого, в якості домашнього завдання та на підсумковому уроці Слова 16   12 28 
2 Family На етапі перевірки засвоєння вивчених лексичних одиниць, в якості домашнього завдання Живі літери 15  16  31 
4 Singular/Plural На етапі закріплення вивченого, в якості домашнього завдання Варіанти 13   10  23
Months На етапі перевірки засвоєння вивченого, замість традиційних словникових диктантів Букви 18   22 30